Wkrótce linia ataku w FC Barcelona powinna zostać wzmocniona. Według ESPN kataloński klub zawarł ustne porozumienie z Interem w sprawie transferu Lautaro Martineza. Argentyńczyk ma kosztować 90 milionów euro. O 21 mniej niż zapisano w klauzuli odejścia napastnika.
Jeszcze przed pandemią koronawirusa wydawało się, że Martinez będzie mógł opuścić Mediolan tylko, gdy ktoś zdecyduje się na wpłacenie 111 milionów euro z jego klauzuli odejścia. Interowi miało zależeć na zatrzymaniu Argentyńczyka, bo działacze chcą, aby Antonio Conte dysponował zespołem pozwalającym na udaną rywalizację z Juventusem. Wstrzymanie rozgrywek w całej Europie zmieniło również warunki gry ekonomicznej.
Sytuację ekonomiczną Interu poprawił transfer Mauro Icardiego do Paris Saint-Germain. Dzięki niemu Włosi otrzymali 50 milionów euro, a w przyszłości mogą dostać kolejne osiem milionów za spełnienie warunków. Teraz na konto mediolańczyków ma wpłynąć 90 milionów euro. Barcelona nie była skłonna zgodzić się na 111 milionów, negocjacje trwały, a w efekcie kluby osiągnęły ustne porozumienie w sprawie sprzedaży Martineza.
Katalończycy mieli wcześniej dojść do porozumienia z samym zawodnikiem, który jest gotów na transfer. Wstępnie ustalono także jego warunki kontraktowe. Teraz do uzgodnienia mają pozostać formalności takie jak sposób zapłaty – według ESPN Barcelona będzie chciała włączyć do operacji jakiegoś piłkarza na wymianę. Nie wiadomo, jak do takiej propozycji ustosunkowany jest Inter.
Martinez to obok Kyliana Mbappe i Erlinga Haalanda jeden z najbardziej utalentowanych napastników młodego pokolenia. W Europie gra od 2018 roku, od początku dla Interu, wcześniej bronił barw argentyńskiego Racing Club. W Barcelonie ma zostać następcą Luisa Suareza i przypomina Urugwajczyk stylem gry. Jest dobrym egzekutorem, dobrze radzi sobie jednak w akcjach kombinacyjnych i z piłką przy nodze.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.